Tuesday, July 03, 2007

هيضحكوكي بقي بالأمر

أنا مكتئب جدا

جدا

8 comments:

Anonymous said...

لا
اكتئاب لا
الف سلامة علي حضرتك

try to do something for a change
away from routine
try the Anger management programme
that's to say..keep away from anything that is the source of your anger and depression and stick to everything that brings joy to you

I think spending some time out with Nour and your family will give you such an energy insha Allah

:)

بس اوعي حضرتك تكون مكتئب عشان ماتش امبارح ولا حاجة
:))))))))))))

aragooz said...

يا سيدي جداً واحدة كفاية... خلي التانية للي لسه مجاش

سيزيف مصري said...

أنا كده اتطمنت عليك يا نديمي! مش هتقوللي بقي الصورة اللي في اليمين دي مع شادي كانت فين؟ أظن النوع ده من الأسئلة مناسب جداً لمودك دلوقتي عشان الذكريات مع الفتي كانت دائماً مبهجة! خلي شوية لبكرة يا نديم

alnadeem said...

ابيتاف

ميرسي علي افكارك الخلاقه
هههههههههههههههههه

لا بجد شكرا لاهتمامك
اتبسطت بيه جدا

بس كسر الروتين للي في اوضاعي دي مسأله غايه في الصعوبه
بس هحاول اخطف لي يومين في هاواي ولا حاجه
هههههههه
تحياتي
-------------------------------
اراجوز المدارس ونواره المجالس

الله يسد نفسك طاب قول كلمتين يدوا أمل
-----------------------------
سيزيف المصري
طبعا انت عارف لو حضرتك كنت قصادي دلوقتي كنت هقول ايه او هعمل ايه هههههههههههههه
واحشني جدا ووصلتني إشاعه مغرضه انك ما بتنزلش غير يومين في الاسبوع
هل الكلام ده صحيح؟

لو كان صحيح فانت عارف تعليقي

خللي علام ينفعك
-------------------------

zenzana said...

دا عشان بقالك بس اسبوع مشوفتنيش
ههههههههههههه

Anonymous said...

يا عم عمر أنا أدها وأدود

Unknown said...

افردهااااااا يا عم محدش واخد منها حاجه على العموم لو بعتلى الايميل بتاعك ممكن ابعتلك كمية ايملات مليانه نكت



تحياتى

alnadeem said...

زنزانه
ههههههههههههه

انتي وحشاني فعلا
------------------------------
إسلام
طبعا يا باشا انت قدها وقدود
----------------------------
whyme
خد يا عم ايميلي
omar_knawy@yahoo.com
تحياتي